dilluns, 9 de març del 2015

Pròxima estació: Elx

Després de la ressaca copera i d'encarar el tram final de temporada amb el Mataró B toca preparar el darrer terç de temporada. Venen uns mesos on, almenys una vegada al mes, tinc un speaker important. I la primera parada d'aquests esdeveniments importants és a Elx. Per mi serà la primera vegada que podré viure un Campionat d'Espanya Infantil per Federacions Territorials i serà, ni més ni menys, en l'edició que congregarà a més seleccions: 12 en categoria mixta i 7 en femenina. Seré a Elx des de dissabte 28 al matí, fet que em permetrà poder locutar i seguir via Twitter fins a 22 partits i podré veure, almenys en un partit, a totes les seleccions que hi competeixen.

CATEGORIA MIXTA

Grup A: Catalunya, Euskadi, Navarra
Grup B: Aragó, Múrcia, País Valencià
Grup C: Ceuta, Castella - La Manxa, Andalusia
Grup D: Madrid, Balears, Galícia



CATEGORIA FEMENINA
Grup A: Catalunya, País Valencià, Aragó
Grup B: Madrid, Euskadi, Navarra, Andalusia



En mixte, Catalunya debutarà divendres 27 de març a les 9 del matí davant d'Euskadi, mentre que en categoria femenina el debut català serà també divendres 27 de març a les 11 del matí contra Aragó. La final femenina està prevista per diumenge 29 a les 4 de la tarda mentre que seguidament es disputarà, a les 5 de la tarda, la final femenina.

Em fa molta il·lusió que hagin pensat en mi per un esdeveniment com aquest i, tal i com vaig fer l'estiu passat em ve molt de gust viatjar per veure i viure altres maneres de fer waterpolo.


0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada