dijous, 31 de desembre del 2015

Resum'15 + Propòsits'16

S'acaba 2015 i, com és costum, toca fer balanç de l'any i fer propòsits per al que ve. Seré ràpid, que tampoc estareu ara per llegir massa. Un any que, waterpolísticament, m'ha portat a fer un munt de quilòmetres: Elx, Getxo, Castelló, Lloret, Leioa, Saragossa. Un any on he passat de Mataró a Sant Feliu i he tornat a agafar categories uns quants anys més tard. Un any on, per aquest blog, hi han passat més de 45.000 visitants (moltes gràcies a tots!!). Un any on he pogut posar el meu granet de sorra a esdeveniments com la Copa del Rei del CNB, l'Under10, el torneig WPCamp de Getxo, la Final Six, la Copa FANáticos, els Campionats de Catalunya, diversos Campionats d'Espanya, la BWMF Cup o el Poloamig@s. Un any on guardo un munt de records, bons i dolents, que el faran molt especial i difícilment superable.

M'agrada MOLT el que faig. Tot. Entrenar, arbitrar, fer de speaker, col·laborar allà on pugui. Però cada vegada em costa més arribar a tot. No sé si serà l'edat o què serà. Però el cas és que ja no tot és com abans. Tinc molt clar què vull fer en aquest esport: tirar-lo endavant amb totes les meves energies. Com ho faré aquest 2016 amb aquest blog encara ho he de decidir.

Per acabar, 10 conceptes pilotagroguencs als quals hi dedicaré una part del 2016:

1.- Sant Feliu
2.- Sant Feliu
3.- Sant Feliu
4.- Sant Feliu
5.- Atlètic-Barceloneta
6.- Campionats de Catalunya
7.- Under 10
8.- BWMF Cup
9.- Campionats d'Espanya
10.- Rio

MOLT BON 2016 A TOTHOM!!!

Un dels millors moments del 2015: la Final Six || Foto: Alba Roca

Categories:

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada